Înscriere acte de stare civilă

Certificatul de deces

Cererea de înscriere a certificatului de deces se depune de către unul dintre membrii familiei sau de către o altă persoană îndreptăţită.

Documente necesare:

·     Paşaportul/cartea de identitate a  solicitantului în original;

·     Paşaportul/cartea de identitate a persoanei decedate în original;

·    Un act de identitate din care să reiasă numele şi prenumele părinţilor persoanei decedate, ultimul domiciliu al  decedatului (buletin/ carte de identitate); pentru cetăţenii români care au rezidenţa permanentă în Ungaria se va prezenta orice document eliberat de autorităţile ungare din care să reiasă domiciliul în original;

·     Certificatul de deces emis de autorităţile ungare;

·    Traducerea certificatului de deces se face la Ambasadă sau se efectuează la un traducător autorizat.

 

Pentru înscrierea certificatului de deces nu se percep taxe, cu excepţia taxelor aferente serviciilor notariale. Taxa consulară aferentă se plăteşte în numerar în moneda naţională (pentru care se emite chitanţa). Pentru a vedea cuantumul taxelor consulare, rugăm să consultaţi rubrica “Taxe consulare”.

Alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019

13.09.2019

Vă informăm că alegătorii care doresc să voteze în străinătate, la alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019, se pot înregistra pe…

Alegerile pentru Preşedintele României din anul 2019

13.09.2019

Votare la secțieAlegător în străinătate la o secție de votare Prin înregistrarea ca alegător în străinătate, cetățeanul român cu drept de vot care se va …

Anunț important privind programul Consulatului General

14.06.2019

Vă informăm că luni, 17 iunie 2019, a doua zi de Rusalii, sărbătoare legală în România, Consulatul General al României la Szeged nu va lucra cu…

Înscrierea la Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia

11.06.2019

Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia anunţă deschiderea înscrierilor pentru programele de studii cu predare în limba engleză (Arheologie,…